Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Кучерова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Кучерова О. О. 
Оповідна структура новинного дискурсу: основні характеристики та принципи побудови (на матеріалі британських загальнонаціональних щоденних газетних новин) / О. О. Кучерова // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Філол. науки. - 2008. - Т. 85. - С. 75-77. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто основні характеристики та принципи побудови новинного дискурсу на матеріалі британських загальнонаціональних щоденних газет із залученням певних здобутків сучасних досліджень із наратології. Предмет дослідження - автор, ситуація та позиція оповідання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.715 + Ш143.21-715

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69184/Філол.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кучерова О. О. 
Плани змісту та повідомлення британського газетного новинного дискурсу (початок XXI століття) : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.01.08 / О. О. Кучерова; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. - Л., 2005. - 20 c. - укp.

Досліджено особливості побудови британського газетного новинного дискурсу (БГНД) його автором з урахуванням передбачуваної реакції читача. Смислові особливості БГНД розглянуто як результат структурно-семантичних і комунікативно-прагматичних процесів його побудови автором. Запропоновано модель мовленнєвої діяльності автора БГНД щодо створення його планів змісту та повідомлення. Досліджено соціолінгвальні характеристики БГНД, які впливають на специфіку застосування певних семантичних, комунікативно-прагматичних і загальнокомунікативних стратегій/тактик для побудови динамічної семантичної макроструктури БГНД та забезпечення бажаного впливу на читача. Систематизовано основні підходи до розуміння дискурсу (журналістські, лінгвістичні та філософські). Розкрито суть поняття "британський газетний новинний дискурс". Обгрунтовано головні функції досліджених газет та доведено провідну роль новин у структурі британських щоденних загальнонаціональних широкоформатних газет. Детально висвітлено соціолінгвальну природу британського газетного новинного дискурсу та його роль у суспільстві Великої Британії. Розглянуто жанрову структуру тексту новин. Проаналізовано процес мас-медійної комунікації, засобом якої є досліджені газети. За класичною формулою Г.Лассвела доведено, що взаємодія всіх компонентів структури комунікації є збалансованою, що є поясненням високих світових стандартів британських газетних новин. Досліджено структурно-семантичні характеристики плану змісту БГНД, які виявляються за умов застосування автором семантичних міжпропорційних відношень, що складають реляційний каркас відповідних

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-715 + Ч62 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337524 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кучерова О. М. 
Шкільна бібліотека у формуванні освітньо-комунікаційного простору України : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.03 / О. М. Кучерова; Харків. держ. акад. культури. - Харків, 2016. - 21 c. - укp.

Дисертацію присвячено теоретико-методичному обгрунтуванню діяльності шкільної бібліотеки (ШБ) як основи формування освітньо-комунікаційного простору середнього навчального закладу. Визначено функціонально-діяльнісні ознаки та концептуальні засади комунікаційної трансформації ШБ в системі єдиного інформаційно-освітнього простору України. Досліджено генезис ШБ України в освітньому середовищі. З'ясовано етапи їх трансформації як підгрунтя подальшої модернізації за умов гуманізації й інформатизації освіти. Обгрунтовано теоретичні уявлення щодо диверсифікації функцій ШБ. Висвітлено її вплив на процеси формування комунікаційного простору системи освіти. Запропоновано модель семантичного шкільного інформаційно-освітнього порталу як інструментально-технологічної бази й інтегруючого комунікаційного середовища забезпечення доступу до освітньої інформації школярів та інших суб'єктів освітнього процесу для здобуття якісних знань та адаптації їх до потреб інформаційного суспільства. Визначено специфіку діяльності шкільних бібліотекарів. Розкрито складові підвищення їх професійної компетентності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.4(4УКР)757.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА425117 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського